Träna..

Jag och pappa var ute och sprang idag.
Det gick faktiskt bra!! Jag springer 2-3 gånger i veckan :)
Förut hatade jag att springa, nu tycker jag mycket mer om det!
Det är så härligt när man är klar och har sprungit länge och mycket!
Och så var det om skolan också..det blev ingen vanlig dag för mig.
Jag praoa på skolan. Jag och min kompis gick runt och sopade i hela skolan.
Jag fick sopa på morgonen och hon fick stå i cafet. Sen gick
Vi upp till bamba och fick ta hand om städningen där uppe..
Sen gick vi ner till skolan igen och sopade ännu mera haha:/
Ska göra samma sak i morgon också. Men man slipper lektionerna och
man får ta vad man vill i cafet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0