Våren kommer :D

Ja äntligen!! snön börjar smällta, det blir varmare, det är ljusare på kvällarna :D
gött.
Ja i dag ska ja va med Emma :)
vi får la hitta på nåt roligt..
Sen pluggar jag till mitt Spanska prov ja har nästa Torsdag -.-
Och för typ 2 veckor sedan fick jag börja stå i  mål i handbollen :D :D :D
Det var lite läskigt men kul.
Har inte spelat handboll på typ 6 månader nu eller igentligen inte nästan ett år den 7 juni.
Det var då jag skadade mig :(
Men i höst ska jag få spela matcher :D LÄNGTAR!
Men nu har jag fått ont i knät igen :( Såret är mycket bättre i alla fall.
Sen har jag börja få ont i min axel.
Men  men får la träna upp den så jag blir jätte stark och skit.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0