Översvämning..

Det var översvämning på våran skola idag faktiskt!!
Dom tror att det har varit någon som har skjutit en boll på en vattenspridare typ eller nåt.
Så nu är det blött på halva våran skola HAHAHA!!
Men det äckliga är att det vattnet som kom ut är från 1995 så det luktar jätte äckligt nu -.-
Så det var en brankår som kom och fick ta bort allt vatten!

Sen var jag hos min doktor i dag också för att kolla mitt korsband för det har gått 6 månader sen min
operation, det har verkligen gått fort tycker jag!
Han sa att mitt korsband är jätte bra och att allt ser bra ut, men att dom 2 första åren måste man vara lite försiktig så att den inte går av igen för det är en risk.

Snart kommer pappa då ska vi gå ut och springa i det här skit vädret! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0